måndag 2 januari 2012

Nytt år nya tag !

2011 blev ett år med många både positiva händelser, men också några väldigt tråkiga. Tänker inte gå igenom de tråkiga, för dem har jag lagt i en låda som erfarenheter och de kan ligga där. Nu ser vi fram emot ett nytt år med massor av roliga saker. Har som vanligt många nya idéer och dessa kommer jag att visa allt eftersom. Nya lösningar i webshopen och några nya mässor kommer det att bli under våren. En ny betallösning i webshopen är i antågande, Payson kommer det att bli och jag hoppas att det är en förbättring för alla.

Mässor på bland annat Wapnö och kanske i Falkenberg är två saker som jag hoppas kommer bli av. Det är så roligt med mässor då jag får träffa nya och gamla kunder. Några partyn är preliminärt inbokade och dem ser jag främst fram emot. Det är så kul när ni "party-gäster" börjar sätta ihop era egna unika produkter efter eget tycke och smak. Det gör min sömnad så mycket roligare

Nu ska jag göra i ordning mitt syrum för alla utmaningar som väntas 2012 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar