onsdag 18 januari 2012

Fortsättning på operation "sy upp spillbitar"

Det är roligt med dockkläder, så jag fortsätter att terrorisera er med bilder på de färdiga plaggen
En liten munkjacka med en mössa till

Turkosa detaljer och med plastryckknappar
Den skulle kunna passa till en nyfödd i storlek 50 också.
Nu var det tyget också slut, men fler spillbitar har jag så det kommer fler bilder.
Allt är snart utklippt och jag kan känna mig nöjd med att jag har tagit vara på allt som går att ta vara på. Alltid är det någon liten dockmamma/pappa som kan få roligt och nytta av mina dockkläder.
Setet kostar 100 :-

Det var dagens bild
Nu är det dags att sova snart, så att jag orkar att gå upp i morgon kl 05,30 igen.
Sen blir det ännu en dag vid symaskinerna och alla utklippta projekt.
Lite nya pyttekläder till prematurer ska fotograferas och skickas till Pytteliten.net

Sov så gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar