söndag 29 januari 2012

Snart är det dags för årets första Wimsan Party

Två veckor till har jag på mig att sy upp mer av vårens plagg, sen är det dags för första partyt. Ska bli så himla kul att komma ut igen
Då kommer jag att ha med migg massor av nysydda mössor, tunikor mm. Ett helt gäng med dockkläder har jag ju oxå sytt, de får jag nog ta med mig. Kanske att det finns en liten dockmamma eller dockpappa som behöver nya kläder till dockan. Jag syr ju dem av samma tyger som de andra plaggen, så dem går till och med att tvätta. Det kan ju vara coolt att ha samma kläder till dockan som till sig själv.
Har fått förfrågan om man kan använda dockkläderna till prematurbebisar och visst går det bra, men de flesta av plaggen måste man trä över huvudet, så det är ju en bedömning som man får göra själv då.

Massor av mössor, som sagt

Alla är i dubbel trikå och utmärkta att ha under hjälmen när man ska åka pulka tex
annars är det ju en härlig vårmössa

Det var dagens inlägg, ha en fortsatt trevlig helg

1 kommentar:

  1. Det låter trevligt att komma ut på lite partyn. Hoppas på att de ger bra syutdelning ;D. Vilka fina mössor du sytt. De borde gå som smör i solsken.

    SvaraRadera