måndag 23 januari 2012

Rådjur på t-shirt

Lite nya t-shirts har det blivit

Tycker nog att detta tyget är väldigt tjejigt, så då gjorde jag dem med puffiga ärmar
Tycker att det är så gulligt med sådana ärmar på tjejer
En i storlek 80 och en i 86 fick jag ut på den biten tyg som jag hade kvar hemma
119 : -/ styck

Denna t-shirt passar både kille och tjej
Härligt skön och stretchig jersey
Jag tror att jag börjar längta till våren

En del vårmössor har jag på gång oxå, men ute är det minusgrader. Känns lite konstigt att sy vår och sommarkläder då, men solen har varit glad hela dagen och det gör saken lite enklare. Det är så härligt med solljuset som flödar och snön lyser upp det ännu mer. Ganska vackert ändå

Positivt : jag får göra det jag har så stor passion för, sömnaden
jag har haft besök av trevliga små kunder idag
solen har flödat

Negativt : det har kommit så mycket nya tyger ( positivt i sig ) men det blir väldigt dyrt om man ska hänga med i takten som de kommer, jag får grunna lite på vilka som jag ska ta in sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar