torsdag 3 november 2011

Många mössor har det blivit

Mitt originalmönster på mössan " Burken " Har det blivit en del av. Några med namn och en del utan namn.
Först ut är blå drakar från Znok och blå moln från en grossist ( ja, jag vet jag har köpt kopian av JNY´s jättefina mönster hos grossist som inte ligger så långt från där jag bor, men då hade jag ingen aning om hur det låg till med mönstret )

Sen har vi röda moln och Deer från Znok ( helt underbart skönt tyg, det med Deer )

Lite mer av de söta rådjuren och lite fordon från JNY
Alltid lika kul att kunna sy i så fina tyger med så väldigt fin kvalité
Det känns tryggt när man lämnar ifrån sig det färdiga plagget till kunden att man vet att det håller bra. Man lägger ändock ner både tid och sin själ i sömnaden. Vilket underbart jobb jag har ...

Vilken tur jag har som har en så bra kompis att jag fick köpa en bit av detta tyget av henne. Annars hade jag fått göra min kund besviken. Det kommer väl in igen hos JNY vad jag förstod, men då hade kunden fått vänta ännu längre. Tack kompis, du vet vem du är ...

Det var dagens mösskavalkad. Nu ska jag passa på att fotografera när det finns lite dagsljus, för det försvinner ju så fort. Det blir mörkare och mörkare varje dag, men jag tycker att det är ganska mysigt trots allt.

Önskar alla en härlig höstdag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar