måndag 31 oktober 2011

Bortglömt ...


Den här tröjan hade jag som sneak peak för ett bra tag sedan
Har alldeles glömt bort den
Raglanärm med knäppning i ena sidan vid halsen
Blå tryckknappar och kantat med blå jersey
Kameleonterna är blå, men jag tror att denna skulle vara snygg med brunt också
Tyget kommer från Stoff och Stil ( kameleonterna )
Det blå tyget kommer från grossist och jag gillar den djupa färgen i det tyget
dessutom är det blå tyget ekologiskt och det känns ju bra

Hade tänkt att åka till syfestivalen i Stockholm nu på fredag, men våran bil tyckte inte att det var okej. Den är totalt död och befinner sig på verkstaden. Där flög alla pengarna sin kos till något som bara ska fungera ( i mina ögon i alla fall ). Bilar är absolut den sämsta investeringen som finns, så jag får allt stanna hemma. Som tur är så kommer det ju en festival till våren och då ska jag vara på plats ...
Jag får väl sitta i syrummet i stället och det är ju inte fy skam

Ha det gott / Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar