måndag 14 november 2011

En body

Har en Baby Lock till låns hemma över helgen. Hoppas verkligen att jag har chans att köpa den, för den håller måttet efter mina önskemål. Var tvungen att sy något riktigt och inte bara testa på olika tyglappar. jag vill se något resultat och då fick det bli ett par bodysar. Egentligen inte så mycket att orda om, för det är mitt gamla beprövade mönster på body. Det blev limefärgade muddar på ärmarna och vit kantning i halsen. Det är så opraktiskt med vitt i ärmarna, men jag tyckte att det blev ganska kul att det inte är likt överallt

Här har jag vikt upp ärmmudden. Det är vilda djur som mönster på bodyn och jag har gjort en i storlek 68 och en i storlek 74. Bodyn knäpps med två tryckknappar i grenen

Idag ska jag fotografera lite nya plagg och några julklappstips som ska in i shopen. Kunde inte göra det igår för givetvis var batteriet i kameran slut ... Har lite nya tyger som ska in här oxå. Alltid är det något att göra och jag bara älskar mitt jobb

Kramar till alla som vill ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar