torsdag 24 november 2011

Mysbrallor

Gjorde ett gäng mysbrallor som fick följa med till julmarknaden förra helgen
Lite tuffa vikingar med långa svarta muddar
Gjorde dem i storlek 92, 98 och 104
Tyget är i 100 % bomull, interlock jersey som är väldigt mjuk och skön
Skulle nästan vilja ha dem själv 

En cerise variant fick det oxå bli
Storlek 92, 98 och 104

När jag gick igenom mina tyger i hyllorna ( en och annan tygbit har jag ) hittade jag en bit av detta fina bokstavstyget. Finns ju hur många färger som helst att ta upp i tex en body eller tröja till.
Dessa blev det byxor av i storlek 50, 56, 62, 68 och 74
Långa gröna muddar, för jag tycker att det är en bra unisex-färg
Sitter skönt på den lilla magen och växer med barnet på längden
Här kan man leta efter sina bokstäver som man har i sitt namn. Ett fint och pedagogiskt tyg
100 % bomull i interlock jersey 

Tjingeling !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar