tisdag 15 november 2011

Tvära kast

Att stå på julmässa, julmarknad eller hantverksmarknad / mässa är något av det roligaste att få vara med om. Om man som jag är helt ensam om dagarna och inte har någon direktkontakt med kunder, så är en mässa eller för den delen ett party det roligaste. Träffa kunder, få höra vad de tycker om produkterna och få höra deras önskemål är väldigt kul. I år blir det ingen sådan mässa för mig, det kostar på tok för mycket pengar och var ska jag ta dem ifrån ? MEN, så får man en förfrågan från en mycket trevlig kompis om inte jag vill följa med henne på en mässa där hon ska stå och dela bord med henne ? Det kan man ju inte tacka nej till.

Fredag till söndag ska jag och Martina stå på Julmässa på Annies Gård i Haverdal ( strax norr om Halmstad ). Det ska bli så himla kul, dels för att det är roligt att stå på mässa och dels för att jag ska stå där med Martina. Vi har så kul ihop och kan skratta mycket. Vi har inte samma produkter och det är en fördel för det är så kul att prata för hennes produkter för de är så fina. Kika gärna in på hennes fina betongprodukter på KONKREATIV.

Tur att man har lite saker färdiga, men jag får ju hinna göra lite nytt innan fredag

Den här vändbara jackan är den sista beställningen på senaste wimsan-party som ska till en söt liten kille i Falkenberg. Den blev klar idag. Grön jersey från JNY design och andra sidan är det "imse vimse" jersey från Liandlo. Gröna knappar från Assunta store
Gossens namn är broderat i ryggen på denna gröna sidan

Här är den vänd till andra sidan

Spindlarna är roliga och det gör att man vill sjunga barnsången. Härlig blå botten och färglada och glada små spindlar. Jag blir riktigt glad av detta tyget

Nä, nu måste jag fortsätta att planera vad jag ska ha med mig
Ha en trevlig tisdagkväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar