torsdag 17 november 2011

Broderade handdukar

En söt nalle på en handduk i frotté som bara längtar att få komma hem till någon
Kanske som en julklapp till ett barn
Brodyren är ca 10 x 10 cm stor och sitter i nedre högra hörnet

En annan liten nalle med texten " Be my star "
Ser ut som att texten är trasig, men det är öglorna i frottén som ligger för
Kan vara lite svårt med text som är lite smal, men jag tycker att texten är så fin, så jag vill ha den med i alla fall

Här är en tredje nalle på en brun handduk
Det sitter lite plast kvar mellan bokstäverna, men det försvinner i första tvätten
Alla brodyreran är ca 10 x 10 cm stora och sitter i nedre högra hörnet
Man kan ju brodera dit ett namn i andra hörnet om man vill att handduken ska bli lite mer personlig
En perfekt julklapp till någon som man kanske inte ger för så mycket pengar, men man får ändå något fint och användbart. Handduken kostar 75 kronor med brodyren, vill man ha namnet oxå så kostar det 25 kr extra

I morgon bär det av till julmässa / marknad i Haverdal på Annies Gård.
Ni är välkomna dit fredag 14 - 16
lördag och söndag 10 - 17

Tur för mig att jag inte ska sitta vid symaskinerna nu ett par dagar, för mina händer är helt slut. Har ju satt på en del ärm och benmuddar och då tar fingrar och händer lite stryk. Ska bli kul att få vara där med Martina, men det har jag ju berättat innan i ett tidigare inlägg

Ha det bäst alla vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar