tisdag 4 maj 2010

Livet är till för att levas ...

Oj, oj vad man stressar och jobbar hårt.
Ibland klagar man på alla krämpor man har och ibland accepterar man att "det bara är så" det blir nog bättre i morgon ....
Så händer då det som inte ska hända, man får reda på att någon är VÄLDIGT SJUK ...
När det då dessutom är en väldigt liten människa som är sjuk, så får det en att tänka och även skämmas lite ... "Vad gör det att kroppen värker idag, jag är ju ändå frisk för övrigt" ???
Det är liksom inte rättvist att ett litet barn ska kunna bli sååå sjuk och det känns ännu värre när det är en nära släkting, det blir så verkligt då ...

Nu sitter jag här hemma och jobbar med det som jag älskar allra mest ( förutom min familj ) och bara ett 20-tal mil härifrån så ligger en väldigt liten gosse och kämpar ...
Jag skänker en väldigt stor tanke till honom och hans familj

KÄMPA PÅ LILLE VÄN .... VI HÅLLER ALLA TUMMAR FÖR ATT DU SKA BLI BÄTTRE SNART !!!!   STYRKANDE KRAMAR TILL FÖRÄLDRARNA OCH HANS SYSKON

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar