fredag 14 maj 2010


Nu är mässan i full gång.
Det var inte så mycket folk idag, men jag har sålt en och annan sak. Har fått mycket sköna kommentarer och en del förfrågningar på lite andra saker än det som jag syr. Förhoppningsvis är det väl någon som återkommer med beställning, som de har sagt. Mycket visitkort har jag delat ut i alla fall ...


Bilden blev väl inte den bästa, men jag är ju inte så haj på den nya kameran ännu.
Det är så kul att få prata med kunder och då speciellt blivande mammor och pappor. De är så spända inför det kommande barnet och man har mycket att prata om.
Nu är jag verkligen trött i ryggen, men man får inte klaga, ingen har ju tvingat mig att stå där.

Just nu skulle jag helst vilja sitta vid symaskinen och sy lite mer, men det orkar jag inte. Får umgås med familjen istället.
Kramar från


1 kommentar:

  1. Det var ju en aptitretande bild vill jag lova!! Jag hade GÄRNA kikat närmare på dina saker!
    Jag har sytt lite i jeanstrikån jag köpte av dig, kika in i min blogg så finns det ett par bilder där.. =o))
    // ha det gött

    SvaraRadera