onsdag 12 maj 2010

Ny kamera och MÄSSA TILL HELGEN



Bara EN dag kvar !!!
På fredag är det dags för mässa på Wapnö Slott i Halmstad.
Det ska bli jättekul ! Har sytt och knåpat ihop en hel hög, men ändå känns det som att jag inte har något !!! Hur vet man att det man har är rätt saker ??? Det vet man inte, tror jag i alla fall.
Man får bara vara övertygad om  att det som man gör passar någon i alla fall ...

Som om inte det var nog med jobb, så har jag köpt mig en ny och bättre kamera. Ingen system-kamera precis, men en alldeles lagom kamera till mig och mina ändamål ...
Har testat den lite smått nu ikväll och laddade in korten i datorn för att kunna lägga in dem här i bloggen, MEN VAR HAR DEM TAGIT VÄGEN ????? JAG HITTAR DEM INTE NÅGONSTANS I MIN DATOR !!!
Det här är ju inte riktigt klokt, jag fattar ingenting ????
Orkar inte kiva mer med eländet utan skrattar mest åt det ... har aldrig varit med om något liknande ...

Imorgon ska jag packa ner och prismärka det sista inför mässan OCH sy lite till. Inte riktigt klokt, men upptäckte att jag hade glömt fodralen till alla mina vetevärmare. Så kan man ju inte sälja dem, utan fodral menar jag ...
Har hunnit med att brodera en företagsjacka med min logga på. En gammal jeansjacka som jag inte har använt på flera år, men eftersom att de lovar lite dåligt väder till helgen så passar det ju bra med en jeansjacka. Lite värme ger den ju ... Har tänkt att nu ska jag synas med mitt företag vart jag än går. Den blev riktigt bra tycker jag. Bilder kommer sen när jag har hittat dem i datorn, hihi ....

Önskar alla en riktigt skön helg !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar