onsdag 19 maj 2010

Tack så jättemycket alla besökare på Wapnö-mässan !



Jag är hur nöjd som helst efter mässan på Wapnö i helgen.
Har inte hunnit att blogga innan på grund av en del beställningar som var tvungna att vara klara idag. Mässan blev en succé för mig. Mycket beställningar och mycket sålt. Men det jag var mest glad över, var all härlig respons som jag fick. Många kunder som jag pratade med och fick berätta vad jag gör.
Idag har jag bland annat levererat dessa

Ett antal vetevärmare med fodral i linnetyg, i dessa två härliga färgerna.
Vetevärmarna kostar 295 :-
Den lila är det lavendel i, luktar ljuvligt
Den gröna är neutral, utan doft

I måndags var jag iväg och köpte bland annat dessa två linnetygerna

Och dessa tygerna

Överst ligger det ett jerseytyg med Nalle Puh
Nr två är vanlig lakansväv, enormt härlig kvalité
Nr 3 är ett randigt bomullstyg i beige och vitt
Nr 4 är samma mjuka bomullstyg i hundtandsmönster
Nr 5 är linne/bomull
Har mycket idéer för dessa tyger

Här syns Nalle Puh tyget bättre
I morgon kanske, kanske hinner jag klippa i detta härliga tyget
Måste bara göra ett par andra saker färdigt först.

Kanske att jag måste prioritera att sy shorts till sonen. Tog fram de som han hade förra året och trodde i min enfald att han kunde ha dem i år oxå. Ett par av 6 par kunde han ha, kanske några veckor i alla fall.

Nä, nu ropar sängen på mig
Sov gott alla som ska sova nu !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar