torsdag 6 maj 2010

Ibland blir det krock i hjärnan ...




Idag har haft roligt i syrummet hela dagen ända tills jag upptäckte att jag har klippt ut alla klänningarna med två bakstycken. Nu får jag tänka om och se om jag kan få ihop det ...
Ja, ja det löser sig. Oftast får man bra idéer när man har sovit på saken.


En kasse i linnetyg med lite nya broderier som jag har köpt

Här är en till
Båda är 30 x 21 cm
Pris 90 :- / st

En liten påse i linnetyg
Tänkte att den kan man spara pengar i till semester`n
Det behövs nog en semester när man ser ut så här, hihi ...
Så kan man känna sig på mogonen ibland ...
Pris 75 :-
Håller även på med en specialbeställning
Det är en jacka till en som kör ponnytrav. Det är kul med sådana speciella beställningar.
Kommer bild när den är klar. Ska bara prova den på henne innan jag syr den helt klar.
Ja, det var dagens små bravader.

Må så gott !






1 kommentar: