lördag 29 oktober 2011

Pyjamas och velourbyxor

En pyjamas i mjukaste interlocktyg med Nalle puh.
Vita muddar enligt kundens önskemål
Jag tycker att det blev väldigt fräscht, kanske inte så frägrikt, men man ser de söta Nalle Puh figurerna väldigt väl. Han är så tänkvärd den där lille Nallen

Byxorna fick fickor fram och långa muddar
Den lille killen som ska ha dem är en liten lång smalis
Då är det utmärkt när man kan ha långa muddar som sitter skönt i midjan

Nu jobbar jag hårt på de sista beställningarna som jag fick på det sista Wimsan-partyt  
Är så himla kul att så många gillar det jag gör och som jag har skrivit (säkert många gånger) innan så är det så kul att få göra precis som kunden själv har kombinerat.
Inspirerande och det blir annorlunda inte alltid så som jag tänker mig

Det var dagens rapport från min syhörna
Ha en fortsatt härlig lördag

1 kommentar:

  1. Snygg och fin pyjamas Undrar vem som har sssååå fin smak Marie tusen tack för allt så även den lilla presenten Skulle den vara till nappen??????
    Jag har betalt in och så får vi höras om de andra plaggen Kramar eivor

    SvaraRadera