måndag 17 oktober 2011

Äntligen är shopen där den ska vara

Teknikens under, det var bara en liten sladd som inte satt där den skulle ....
Eller, nä så var det nog inte ...

Men nu är min webshop i cyberrymden tillbaka på rätt plats och jag kan pusta ut.
Har till och med redan haft den första kunden, jippi.

Saknar nu bara en fin info om att de 10 första kunderna kommer att få med en fin present med sin beställning.

Har idag fått sy en massa på alla de beställningarna som jag har fått på mina Wimsan-partyn som jag har varit på. Det är så himla kul att få sy på sådana beställningar, för de blir verkligen unika. Kunden har ju fått bestämma allt själv. Jag blir väldigt inspirerad av att sy dessa beställningar. Mycket nya idéer ...
Bilder kommer det att droppa in här så småningom ...

I lördags var jag ute på en fotorunda med Halmstad fotoklubb, hade väl egentligen inte tid med att ge mig iväg, men jag behövde få lite frisk luft. Det blir ju inte så mycket av den varan när man sitter i syrummet.
Här kommer i alla fall en bild som jag tog på våran runda ...

Det här är från Danska Fallen strax utanför Halmstad

Ha det bäst !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar