söndag 9 oktober 2011

Ny webshop

Om precis en vecka, så öppnar min nya webshop. Ska bli jättekul, för jag har en del nyheter, som jag inte ens har visat här på bloggen. Den kommer att se nästan likadan ut på första sidan, men den nya shopen har en hel del funktioner som kommer att bli bättre för er som kund.
En funktion som jag tycker är bra, är att om man är ute efter en speciell storlek, så går det att ta fram plagg i just den storleken. Ni som kund kan lägga upp en favoritlista " önskelista " som sparas på ert "konto" och den syns nästa gång ni loggar in igen.

Kommer att ha hemlig present till de 10 första kunderna som handlar.
Så jag har sååå mycket att jobba med i denna veckan. Har ju fått en hel hög med beställningar på wimsan-partyna som jag har varit ute på i denna veckan som har gått. Känns jättekul att så många vill ha Wimsan kläder. Ska ut på ett party till på torsdag kväll. Då bär det av till Falkenberg igen, till trevliga Emma och hennes vänner. Ska bli kul att få se barnen igen, för de träffade jag ju i våras.

En nyhet ska jag i alla fall visa här och nu
En v-ringad kofta i stickat tyg
Bruna muddar och knäpps med bruna knappar
Jag själv gillar koftor och tycker att det ger en liten finare stil
Passar ju utmärkt som "kalas-kläder "
100 % bomull

Fler nyheter kommer jag inte att visa förrän webshopen är öppnad
Så, håll utkik nästa vecka då den öppnar
16 oktober
Hjärtligt välkomna att besöka Wimsankids.se

2 kommentarer:

  1. Vad nyfiken man blir på din nya webbshop...:)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag undrar om du gör kläder i stl större barn? Alltså, ca 170. För denna koftan va jättesnygg och jag är ju inte så stor..

    SvaraRadera