fredag 21 oktober 2011

Fler beställningar

Hoodisarna i förra inlägget är bara en liten del av de beställningarna som jag har fått på wimsanpartyna. Här kommer några plagg till

Först ut bland mössorna ( som är klara ) är det härliga grodtyget
" Burken " heter denna mössmodellen
Dessa ska till ett syskonpar

" Flärpen " är en annan modell
Alla mössorna är sydda i dubbel trikå, blir bäst passform, tycker jag

Har inte kunnat ta hem så mycket nya tyger, men jag tycker att de här härliga tygerna håller länge till. Det har ju kommit så ofantligt många nya tyger som är jättefina, men man kan ju inte köpa allt även om man gärna vill.

Syfestivalen är ju om två veckor och jag hoppas verkligen att jag kommer dit. Har ju ett antal mil att köra, men jag har velat gå på syfestivalen så många gånger, så nu måste det bli av. Då kan man ju handla lite nya tyger. Svårt att låta bli tror jag ...

Ha en bra höstdag ! Kram till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar