fredag 2 april 2010

Idag har jag haft orange tråd i overlooken

Här kommer lite bilder på det som jag har sytt med orange
En vinpåse

4 stolsdynor till köket
som passar till denna gardinen

Den gardinen blev dock inte sydd idag

Lite fler obloggade bilder

En födelsedagspresent till en som fyller 80 år snart.
Det är en flaska rött vin i den oxå. Vad ska man ge till en som har allt ???

Ett kuddfodral till en av kuddarna i soffan.
Det här tyget har "legat till sig" i hela två år.
Tänk att det tar så himla lång tid för vissa saker att bli färdiga.
Den tog bara en halvtimme att göra ...
Är det någon som känner igen sig ??? 

Har ett par små tygkorgar till som ska göras färdiga, de får jag väl pyssla med framför tv:n nu efter den goda taccopajen.

Ha en riktigt skön långfredagskväll.
Kramar från

1 kommentar:

  1. Flitig som vanligt, fint blev det oxå som vanligt!!!!!!!!!!!. Tjejerna blev jätteglada för tygpåsen med namnet och "Tuffhunden" på. Annars äter jag mycket godis och lite duktig är jag oxå allt. Nu är det fikadags, ses i nästa vecka , glad fortsättning på påsken, kramar Marie på Minana design

    SvaraRadera