tisdag 6 april 2010

Lite fler korgar och en dansande Hannah

Här kommer fler korgar på temat orange
Linnekorg med busungar
Höjd ca 20 cm
I den kan man förvara lite av varje, sina nappar kanske

Två korgar med savannens djur på
Samma storlek som ovan, men detta är bomullstyg
Korgarna kostar 95 :- styck

Sen måste jag ju bara få visa mitt barnbarn Hannah


Den här dräkten ( utom tyllkjolen ) är 14 år gammal.
Den sydde jag till min dotter när hon var 6 år. Fick sy till hela hennes grupp likadana dräkter. Det var faktiskt jättekul att få göra. Inte utan att man var lite stolt när hela gruppen hade likadana dräkter och det var jag som hade sytt dem. Nu idag har jag fått förtroendet igen, men denna gången är det "bara" svarta tights som jag ska göra till hennes grupp. Nu är ju min dotter 20 år gammal, men hon håller fortfarande på med gymnastik i trupp.
Lite nostalgiskt känns det när man får se sitt barnbarn i samma kläder som sitt barn en gång har haft. Nu kommer ju inte Hannah att få denna dräkten, för Emma vill behålla den själv, men jag kommer att sy en egen till Hannah snart. Ska bara göra beställningarna klart först.

Måste berätta att jag ska på en stor mässa snart, på Wapnö. Det ska bli jättekul. Men jag är nervös över att jag har satsat på fel saker som jag syr. Ja, ja det får bli som det blir. Visar man inte upp sig så får ju ingen reda på att man finns. Jag vill ju så gärna dela med mig av mina fina kläder och andra saker som jag syr.
Eller kan man inte säga så ? Jo, det är ju klart. Jag är ju stolt över det jag kan. Eller vad säger ní andra som syr ? Visst ska man vara stolt över sig själv ? Vi är ju väldigt duktiga på det som vi gör OCH VI GÖR DET MED HELA VÅRT HJÄRTA. FÖR DET ÄR JU DET VI BRINNER FÖR ...

Ha en fortsatt bra "pysselkväll" för det ska jag ha. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar