söndag 4 april 2010

Jag har "snöat in" på att göra tygkorgar ...

Nä, det snöar inte här. Det är bara lilla jag som har fått "pippi" på att göra små tygkorgar. Har ju en del broderier som jag måste testa så då blir det en massa provlappar som är perfekta till tygkorgar.
De här två kan jag visa nu, för det var en påskpresent som min kompis Marie beställde till sina söta tjejer. Blev så glad när tjejerna blev glada för dem oxå.
Idag kommer barnbarnet och hälsar på och då får hon givetvis en liten påskpresent av sin farmor och farfar. 

 
Ett stort örngott till Hannah och ett till dockan av en tygbit som jag hade kvar efter en filt jag har gjort innan. En liten linneväska att ha småsaker i. Inget godis, för det har vi ätit hela helgen innan.
Ska bli kul att se vad hon säger om det här ...

Måste bara visa ...

Tänk att man kan bli så glad över några gula krokusar
Jag är inte den som gillar gult så mycket annars, men just krokusar får gärna vara gula. De tittar upp mot mig och jag känner mig pigg och glad.

Det här blir jag oxå glad för ...
Min man och min yngsta son är redo för första turen på mc.
Det ser härligt ut och DET är verkligen vår, tycker jag ...

ÖNSKAR ER ALLA EN SKÖN PÅSKDAG !


1 kommentar: