onsdag 3 februari 2010

Jag tror, jag tror på sommaren ...

Jaa, jag tror faktiskt att det kommer bli sommar i år oxå .... Men just nu så vräker snön ner. Egentligen tycker jag att snön är fin faktiskt. Det är ljust och fint och just idag är det så där tyst ute ...
Man hör liksom inte när bilarna kör, för snön på vägarna dämpar ljuden.
Tänk att det faktiskt kan vara något bra med detta oxå, eller hur ???
Igår fick jag äntligen sitta i syrummet. Jag hann med lite på en beställning, som jag ska göra klar nu idag. Hann även med att sy färdigt en liten sötnos
Egentligen skulle det vara en liten Nora, men det blev en liten Orvar.
Han är sydd i docktrikå, kanske inte det mest optimala för trikån växte ju mer jag stoppade delarna. Lite opropotionerlig, men han blev väldigt söt ändå.
Han ska få kläder idag, hoppas jag, om tiden räcker till

Ni får ha en bra dag i det härliga vädret
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar