söndag 21 februari 2010

Jag har "demat" fruktsallad

Mitt andra jobb som jag har är ju Eventpersonal. Jag delar alltså ut smakportioner i butik.
Denna veckan var det dags för fruktsallad. JÄTTEGOTT tycker jag och det tyckte kunderna oxå. Vi behöver ju mycket c-vitaminer och andra mineraler nu under vintern, så vad kan vara godare än fruktsallad. Passar dessutom de flesta ...
Visst ser det härligt, gott ut och nyttigt ?
MEN ...

Jag äter den helst med grädde till ....
Hmmmm, där försvann den mest nyttiga tanken ....
men jag älskar grädde, så jag bara måste ha det till
Ja, ja det är ju min egen kropp, så jag får väl stoppa i mig vad jag vill, hihi...
Lite annat har jag ju hunnit med

Den här klänningen sydde jag till invigningen av Halmstad Arena
Den är lite lätt utsvängd nertill och sitter tight över bysten
Jag har knäppning bak med ett par ganska stora knappar
Jag sydde även en Bolero med trekvartslånga armar
Ärmen syns till vänster i bild. Har ingen bild på den, ännu
Min man hade rosa slips och en beige skjorta som passade i färg med mönstret på min bolero. Emma, min dotter gjorde både halsband och ett armband som även dem passade till
Givetvis hade han en svart kostym oxå, hihi ...
Hade varit just snyggt om han hade kommit utan
Invigningen var jättetrevlig och vi fick mycket god mat
Det var show oxå med jonglör, trollkarl och så Halsmtads "idoldeltagare" Mariette. Hon sjöng ett par låtar för oss. Sen dansade vi till Cotton Club. Det var en helkväll. Inte så ofta man är på sådana tillställningar

Det var lite av min helg
Ha det så gott, många kramar till alla som vill ha !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar