söndag 31 januari 2010

Flyttstädning ...

Låter det kul ?
Kan inte påstå att jag tyckte att det var så himla roligt faktiskt ...
Det var sonen som har fått en annan lägenhet, så det var den gamla vi städade ur. Jag gnodde och städade och ledde och fördelade arbetet. Man kan kalla mig "städbossen", hihi ...
Det gick ganska smidigt, men nu är jag HELT SLUT. Orkar inte ens sitta med något pyssel eller sömnad. Kan ni fatta det ???? att jag bara får sätta mig ner och känna mig helt färdig ???? Känns nästan konstigt, men jag får väl bara lyssna på vad kroppen säger då ...
I morgon ska vi köra till Lund för återbesök med sonen. Då måste man ju passa på att åka vidare till Stoff och Stil. Hoppas att de har fått in lite nytt nu inför våren ... Jag bara längtar efter lite våriga färger på tyger, SEN ska här sys. Har fått lite beställningar till ett tvillingpar i storlek 45. Jättekul att sy så pyttiga kläder.

Nu ska jag bara slänga mig i soffan / Ha det gott mina vänner !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar