söndag 14 februari 2010

Ännu en vecka har gått

Usch, vad tiden går fort ...
Är det säkert att ingen har stulit någon timma per dygn ? Jag tycker i alla fall att tiden har kortats ner
Idag har jag fixat till nya bilder på dockkläderna som jag har sytt förut och samtidigt fick jag koll på vilka som var kvar ...
En liten pyjamas som passar till dockor i storleken 45-50 cm
75 :- kostar den.


Snickarbyxor i jeanstyg med en broderad elefant och en vit tröja
Även de passar till dockor som är 45-50 cm
105 :- kostar de tillsammans


En heloverall med fötter
Även denna passar dockor som är 45-50 cm
85 :- kostar den
ALLA ÄR TILL SALU !

I kväll blir det sömnad av två nya små kramdjur. Älskar verkligen dessa små mjuka varelser ...
I morgon är det dags för syrummet igen och då är det dags att sy färdigt min klänning som jag ska ha på invigningen av Halmstad Arena. Det ska bli jättekul att få gå dit. Det var längesedan man var ute på "galej"

Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll
TJINGELING !





1 kommentar:

  1. Jag känner som dig; tiden verkligen springer iväg... Men jag ser att du ändå hunnit med att vara kreativ. Tycker du är så beundransvärd som kan sy så pyttiga saker.

    SvaraRadera