onsdag 10 februari 2010

Pappersarbete

Det är inte kul ...
Jag sitter hellre vid symaskinen och är kreativ
Massor med papper hit och dit som ska arkiveras, skickas och besvaras. Inte mitt allra bästa ämne precis, men det är så bra när man har ordning och reda. DET gillar jag däremot, när man kan ta fram det som behövs utan att behöva springa runt och leta ihjäl sig.
Nu till något mycket roligare ...
Jag har sytt ett nytt gosedjur. Måste ju testa mina mönster som jag har ...
En liten gris blev det denna gången
En liten Valentingris.
Hade tänkt att lägga ut bild i webbshopen, men det hann jag inte, för han har redan flyttat hem till en kompis idag. En sådan här gris kostar annars 100 :-.
Jag kan ju göra fler om det är någon som är intresserad av det.
Skicka då ett litet mejl så fixar jag det ...
Adressen finns här till höger

Jag har även gjort färdigt ett par jackor i det underbara trolltyget från Mjuka Tyger.
Jag älskar dem här söta trollen. Vilken tur att Johanna Ahlard finns ( det är hon som har gjort mönstret på de söta små trollen, om det nu var någon som inte visste det )

Jackorna är i storlek 74, men är ganska rymliga
De är till salu och kostar 225 :- / st
Tyget är helt underbart mjukt och skönt

Nä, nu får jag fortsätta med mina papper

TJINGELING ! 

2 kommentarer:

  1. åh, första gång men inte sist jag ska komma till din underbar blogg. jag har roat mig ihjäll med dina fina gosedjur, gud vad söta! önskar mig jag kunde vara så duktig. tack för en underbar morgon titt. aleisa

    SvaraRadera
  2. Wow, älskar din lilla gris. Den ska jag komma ihåg när jag behöver något att ge bort :D.

    SvaraRadera