lördag 16 januari 2010

Varför gör man så ???

Varför lägger en del människor så mycket tid på att reta sig på vad andra gör ?
Det tar så mycket energi. Tänk vad man skulle kunna göra med all den energin !!
Jag brukar tänka som så att "vad har den människan för BRA kvalitéer som jag kan ha nytta av ?"
Har han / hon inga bra kvalitéer så kan jag faktiskt välja att INTE umgås med den personen.
Jag hoppas verkligen att de människor som jag umgås med "utnyttjar" mina bra kvalitéer, för dem bjuder jag så gärna på.
Låter det konstigt ? För mig är det faktiskt så att jag lägger hellre min energi på bra människor,
än att gå och reta mig på dem som jag inte tycker om. DET ÄR MITT VAL ...



Nu vill jag visa några söta filtar som jag gjorde innan jul.
Tyget är fleece och fodrad med flanell på baksidan. Härligt mjuk och skön.
Storlek :  65 x 75 cm
Pris : 200 :-



Här med en annan broderad liten sötnos


De här kommer jag att snart lägga in i webshopen.



Det var allt för idag. Nu ska jag snart till mitt andra jobb, som ger mig lön på kontot.

Ha en riktigt bra dag

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med! Trist med folk som orkar vara så negativa.. Underbara filtar!!

    SvaraRadera