söndag 10 januari 2010

En ny blogg

Hej och HJÄRTLIGT välkomna till min nya blogg

Jag är en sytokig tjej i mina bästa år och här kommer ni att få läsa om mina sömnadsbravader.
Handarbete, sömnad, scrapping och massa annat som jag inte kan hålla mina fingrar ifrån.

Jag hoppas att jag ska kunna sprida lite glädje och inspiration, för jag har en stor passion för sömnaden speciellt. Helst då sy till barn i form av både kläder och saker som de kan ha roligt och nytta av.

Jag kommer att lägga ut bilder på alla alster som jag gör och ibland kommer det säkert bilder som är av mer personlig karraktär. GLÄDJE har stor betydelse i mitt liv, så det kommer mycket sådant här i bloggen.

Hoppas att ni kommer att få en trevlig stund då ni kikar in hos mig.

ÖNSKAR ER EN FORTSATT TREVLIG SÖNDAGSKVÄLL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar