onsdag 28 september 2011

VARNING för blufföretag

Det här blir inget syrelaterat, men väl en varning till alla er som har företag, stort eller smått.


Det finns en del företag som bluffar och jag har blivit uppringt av ett idag
Här kommer en länk till Svensk handels varningslista och just det företaget som ringde till mig

http://www.svenskhandel.se/Vi-arbetar-med/Sakerhet/Varningslistan/Foretagslista/Foretagslansering/

Sen finns det en länk där bland kommentarerna som jag tycker att ni ska läsa. Det är en kille som har tagit reda på en massa om sådana företag och varnar för dem. Jag har läst hela den artiklen och jag blev väldigt rädd.

Känner att jag vill att andra ska slippa sådant här skit, för det väldigt läskigt att bli hotad ...
Skicka gärna det här vidare till andra som har företag, så att de oxå kan bli varnade

Önskar alla en bra onsdagskväll !



1 kommentar:

  1. Usch det låter obehagligt. Bra att du varnar andra. Vilken fin munkjacka i förra inlägget.

    SvaraRadera