onsdag 16 mars 2011

Prematurkläder, fortsättning ...

Håller på med prematurbodysar som ska till en neonatalavdelning. Jättekul ! 5 stycken likadana i bondgårdstyget.
Här har jag gjort några enfärgade små byxor med fot till.
Dessa kommer att finnas snart i en annan webbshop som heter Pytteliten.se. Där finns det massor av prematurkläder från lite olika märken. Emmy som äger shopen är en mycket duktig och trevlig tjej. Kommer att få träffa henne "in person" på BARN-mässan i Göteborg helgen 15-17 april.
Ska bli kul att äntligen kunna gå på den mässan. Har tänkt att göra det flera gånger, men aldrig kommit dit.

När det gäller de små byxorna, så har jag sytt ihop fler i andra färger, men nu fattas jag givetvis muddar i rätt färg. Ska väl i ärlighetens namn säga att jag är inte riktigt nöjd med den gula mudden. Den ser nästan lite skitig ut jämfört med den klara fägen på själva byxan.

Här ligger en hög med halvfärdiga byxor. Nästan alla färgerna passar till bondgårdstyget. Det tycker jag är kul. Här kan kunden välja den färg som de gillar bäst till bodyn.

Måste visa ännu en bild på en blomma som jag har köpt hem till vårat lilla hem

En sorts " Calla ". Tycker att den är så väldigt vacker. Nu är jag ju förståss ingen mästerfotograf, men lite nöjd är jag med fotot i alla fall. Har ju bara en digital  " titta-och-klicka" kamera.
Ska snart gå på kurs och lära mig lite mer. Det ska bli kul !

I morgon är det dags att gå till Halmstad Arena och kolla in andra entreprenörer och hoppas att få prata med andra människor som är i samma situation som jag. Det är " Tillväxtdagen " som jag ska gå på. Där kommer att finnas bla en grupp för kvinnligt nätverk. Dem vill jag gärna prata med ...

1 kommentar:

  1. Vilka fina set du sytt. Är egentligen inte så förtjust i det bondgårds-tyget, men i kombination med alla färgerna på byxorna var det ju superfint. Passar ju både tjej och kille!
    Vad duktig du är som syr kläder för en viktig sak också!

    SvaraRadera