söndag 6 mars 2011

Några långärmade t-shirts och en body

Det här ocean-tyget från ZNOK är så bra, för det har så många möjligheter till kombinationer. Detta mönster har jag sytt av förut och fickorna har jag sytt på andra tröjor innan. Fickor är ju en bra-ha-detalj. Dem kan man fylla med diverse saker ...

Apor-lejon tyget från JNY gillar jag skarpt. Grönt är min favorit färg för övrigt. Här med bruna ärmar till och brun mudd i halsen. Inte så mycket att orda om egentligen ... Underbart tyg och bra kvalité. Alltid kul att få jobba med bra kvalité.

Avslutar inlägget med en body i tyg från Stoff & Stil.

Nu ska jag snart gå ut på en promenad i det härliga solskensvädret
Önskar alla en härlig söndag !

1 kommentar:

  1. Vilken kul detalj att göra sånna fickor på en tröja. Jättefint!

    SvaraRadera