söndag 13 mars 2011

Mycket sytt, men inget jag kan blogga om ännu ...

Har ni sett en sådan här tulpan förut ?
Det har aldrig jag gjort. Den var lite rolig ...
Den fanns med i denna härliga bukett
Buketten fick jag av största sonen som i sin tur hade fått den när han blev avtackad från ett styrelseuppdrag. Han tyckte att jag kunde ta hand om den och det gjorde jag ju gärna. Då fick man ju glädje av den oxå. tack så mycket min son !

Här jobbas det flitigt med all sorts sömnad. Mycket prematurkläder som antagligen ska till Göteborg och en del sömnad på vårens kollektion. Har fått hem ett gäng tyger till så nu blir det till att jobba hårt, så att det blir fina plagg av dem oxå.
Har haft dottern hemma i ett par dagar nu, men i morgon åker hon tillbaka till leksand och skolan där. Är alltid kul när hon kommer hem, men jag får ju inte riktigt lika mycket gjort då. Vill ju gärna umgås med henne ... men i morgon är det sömnad som gäller igen

På återseende!

1 kommentar:

  1. Åh, de är helt ljuvliga!
    Kommer du upp på syfestivalen den 8-10 april?
    Tänkte passa på att fråga dig lite om din KAM-press. Jag står i valet och kvalet om jag skall investera i en eftersom jag är väldigt trött på min tång. Jag upplever nämligen att knapparna lossnar, vilket säkert beror på att tyglagren är ganska många och att tången inte räcker till i dessa lägen. Dock är det ju ibland så att den färgen som används till kantbanden inte finns i JNY´s tunna variant. Är det något som du sett när du använt pressen?
    Tusen tack på förhand!
    Hoppas att få träffa dig i Jönköping.

    Kram

    SvaraRadera