måndag 9 juli 2012

Tyglagret är utökat

Tidigt i morse tog jag med mig min dotter ( som är 22 år ) för att handla in lite tyger till hösten. Det blev många randiga och två mönstrade
Klarblå med vita ränder
Ränderna är inte tryckta på utan de är stickade i två färger

Marinblå med vita ränder

Svart med vita ränder

Röd med vita ränder

Svart botten med flugsvampar

Grönt med tåg

Kanske inte de allra senaste mönsterna som har kommit, men attans vad fin kvalite det är på dem. Har ju en del stjärntyger också som jag har köpt innan, så nu kommer det att bli lite härliga kombinationer. Jag gillar de klassiska tygerna och randigt är ju aldrig fel.

Idag har det varit si och så med vädret. Ömsom solglimtar och någon liten regnskur. I morgon hoppas jag kunna sy lite nya klänningar och börja klippa i tygerna som jag har tagit hem.

Ha en fortsatt härlig måndag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar