måndag 13 februari 2012

Wimsanparty nr ett 2012

Då var första partyt avklarat och jag fick träffa mycket trevliga och glada människor.
Så här i efterhand kan jag känna att jag är priviligerad som får komma hem till människor i deras hem och visa mina sydda plagg. Jättekul och det förgyller min övriga ensamma tid när jag sitter och syr.
Fick ett önskemål från en kund och vips har vi fått en ny fräsig modell ...
Nu har jag ett par veckor med roliga plagg att sy

En " Helan " i jeanstyget hade jag med mig på partyt.
Denna var dock redan beställd, men fick följa med som visning


Luvan fodrade jag med samma tyg som på jackan i förra inlägget
En applicerad stjärna med ordet STAR broderat och långa muddar i lime lyste upp plagget

När jag ändå hade tyget framme, så blev det några mössor också i snickartyget

Nu är det dags att börja jobba på alla beställningarna jag fick på partyt
Önskar alla en riktigt bra jobbevecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar