söndag 5 februari 2012

Wimsan goes to Australia

I alla fall två riktigt snygga jeanskassar med Wimsan-logga på kommer att åka dit. Först en mellanlandning i Thailand på 6 dagar. De kommer att ges bort som presenter till några som våra släktingar ska hälsa på. Själv har jag en sådan kasse och jag tycker att den är kanonbra attha med sig när man åker till stan tex. Kraftigt jeanstyg på utsidan och fodrad med ett snyggt bomullstyg. En ficka på baksidan och så min logga på framsidan, så klart broderad.
Här ser man den ena med framsidan och den andra med baksidan mot kameran

En ficka och så går handtagen ända nerifrån botten av väskan, så blir det stadigt och bra 

Min logga med lilla "wimsan" som nyfiket tittar fram
Gillar färgerna skarpt och att det är min dotter och man som har skapat denna logga till mig

Veckan som vi har framför oss är fullspäckad minsann. Först ut är ett lunchmöte, sen på onsdag ska jag på turné med min kompis Martina och få visa upp lite Wimsan-kläder för en eventuell återförsäljare. På eftermiddagen är det dags för Sprinklergalan i Varberg och föreläsning där. Ska bli kul. 
Timmarna som blir över i denna veckan får jag trampa gasen i botten på symaskinen för jag ska ju på Wimsan party på söndag. Har några ideér som jag hade tänkt skulle bli klara tills dess.

Nu ska jag vila mig i form, för nu har jag huvudvärk igen, tror att det är den hemska kylan som jag inte gillar så värst, för att inte tala om värken i nacken. Nä, nu ska jag inte gnälla mer, för jag har så mycket roligt att se fram emot

" HA DET BÄST "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar