torsdag 29 maj 2014

Det är inte alltid man lyckas

För en vecka sedan stod jag på mässa. Den brukar vara välbesökt, men detta året blev det inte så. Undrar var alla besökare befann sig ? Jag som hade jobbat så hårt med att sy nya plagg

Kände mig ganska nerstämd efter en hel helg. Men, det är bara att ta nya tag. 
Ska på Wimsanparty om knappt en vecka och då blir det roligt. Alltid kul med homeparty. Det blir mycket prat om både det ena och det andra och jag får mycket inspiration av gästerna. 
Framförallt får jag visa upp det som jag brinner så för ... Att få sy och skapa mjuka kläder till barn

Det finns så mycket härliga tyger som man kan sy roliga kläder av nu för tiden. Nästan så att det är för mycket. Ibland är det svårt att välja bland alla butiker som finns på nätet. Jag vill ju att det ska vara bra kvalité oxå. Det ska hålla för ett barns lek ...

Nu är det dags för lite frukost och några timmar i syrummet
Önskar alla en fin Kristi Himmelfärds Dag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar