tisdag 13 maj 2014

Sy, sy och sy lite till .... Det är mässa på fredag

Igår skickade jag iväg ett babynest till Stockholm. Skickade det med Schenker, så då var jag tvungen att åka till närmaste utlämningsställe. Det råkade vara i Knäred, där jag bodde som liten. Har inte varit där på många år. När jag ändå var där, så körde jag till det huset där jag växte upp. Det såg precis ut som när jag var liten. Bodde hos fosterföräldrar i femton år i det huset, tyvärr lever inte dem längre, men jag fick lite flashbacks när jag stod utanför huset. Goda minnen ....


Fyra babynest har blivit klara. De är roliga att sy, men ack så mycket plats de tar. Tur jag har skickat iväg ett av dem. 
Nu ligger frukosten i magen, där den gör bäst, så nu är det dags att gå till syrummet
Ha en bra dag alla mina vänner


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar