torsdag 1 maj 2014

Ny maskin

Förra fredagen var jag ledig. Då passade jag på att förvandla mitt syrum från detta ...
Kaos till detta ...
Lite mer organiserat. Maskinerna är på plats och inkopplade, så nu är det bara till att börja sy. Som jag har längtat. Har fått massor av idéer på vad jag ska sy, när jag la upp alla tygerna. De ligger inte i ordning minsann, men det blir det så småningom när jag börjar klippa i dem o lägger tillbaka dem. 

Ny maskin undrar ni då ? Jo, jag har köpt mig en Silhouette Cameo. Det är en rolig liten maskin som skär ut både figurer och text i olika material. Fick hem den i fredags och i helgen testade vi den. Här är resultatet av första testet ...
Namn på våran nya postlåda, så nu kan vi få roliga kort från när och fjärran ... Hihi
Eller symagasin som jag kan läsa. Ni ser nog att mina s i efternamnet inte blev helt korrekt, men det var ju första försöket. Jag kommer nog att lära mig denna maskinen oxå vad det lider. Ska bli kul 

Nu är det dags för lite kaffe och jag önskar alla en fin första maj





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar