torsdag 5 juni 2014

Ibland blir det "ennavänt", med andra ord lite galet

För några veckor sedan flyttade en ny maskin hem till oss. En maskin som kan skära ut både det ena och det andra. Jag var ju klart tvungen att testa något på ett barnplagg, eller rättare sagt 7 stycken. Var så roligt att jag inte kunde sluta.
Först ut blev en glittrig stjärna 
En liten bläckfisk 
Ooops, här blev det lite galet, eller ennavänt som jag säger. 
Texten tänkte jag på att vända i maskinen, men noterna glömde jag bort. Ja, ja som det kan bli.
Gillar denna kombinationen med grått och vitt. Texten säger ju mycket
Det blir ju en del spill när man skär ut de olika figurerna och det kan man ju oxå använda. Här blev det små hjärtan utklippta på frihand. Som vanligt får jag fler idéer under tiden, men tiden räcker inte till riktigt tyvärr ...
Behöver nog inte säga så mycket om den här ...
Har man barn, så är de väl små stjärnor hela bunten ( för det mesta i alla fall ... )

Det var allt från Wimsans syatelje. Ha det bra i regnet





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar