fredag 1 juni 2012

Nyheter, nyheter ...

Fick en förfrågan från en kompis om att sy blöjfodral. Som jag säkert har sagt inna, så är det ju klart att man tar emot en sån utmaning. Det är ju i och för sig ingen jättestor utmaning, men jag gillar när människor ber mig om saker som de själva kanske inte kan eller för den delen har lust med. Jag har ju valmöjligheten att inta ta på mig den utmaningen. men som sagt blöjfodral var frågan och de här har jag gjort
Blöjfodral med Pippi Långstrump
Först ut lite nostalgi med Pippi Långstrump motiv. Fodalet stängs med en liten slejf och tryckknapp. Det får plats ca 4-5 blöjor i storlek 6 ( tror det var Libero som jag fick testa ) i ena facket och ett paket med våtservetter i det andra.

Blöjfodral rosa med prinsessor
Här syns det när det är öppet. Hade tyvärr inga blöjor ( och ingen kamera med mig då jag fick testa hur många som fick plats ) när jag skulle fotografera. Hoppas att ni kan se facken

Blöjfodral grön med turkosa blommor
Lite fantasiblommor i turkost på en härligt grön botten. Alla fodralen plus några till finns i webshopen hos Wimsan Kids. Pris 75 :-

Nu håller vi tummarna för att det fina vädret kommer tillbaka, men innan dess önskar jag er alla en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar