fredag 8 juni 2012

Lek med färger

Sonen växer så att det knakar, nu igen. Då var det dags för lite nya t-shirtar. Han har ju inga speciella önskemål vad gäller färger och om det ska vara mönster på eller enfärgat. Jag hade en idé i huvudet och häromdagen satte jag saxen i tyget och sydde två tröjor på samma gång
T-shirt i turkos, lila och klarblå
T-shirten är v-ringad och uppsydd med orange söm. Jag hade väldigt kul när jag sydde dem. Tyget är jersey i 95 % bomull 5 % lycra. Jag blev väldigt nöjd med resultat, MEN det blev inte sonen. Han gillade den inte alls och jag kan ju inte tvinga honom att ha den på sig. Så, är det någon som behöver en t-shirt i storlek 146 så har jag två stycken till salu. 150 :- / styck. Vid intresse maila mig på wimsanmari@gmail.com

T-shirt i turkos, lila och klarblå
Här är den andra och som ni ser har den blått upptill med blå ärmar. Även denna är v-ringad storlek 146

Båda två tillsammans
Bilden är lite suddig, men färgerna är väldigt klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar