måndag 28 maj 2012

Hopp i gröna klöver

Singoallaklänningar är ett mycket finurligt plagg. De går att användas nästan hur länge som helst. Först har man dem som klänning och sen när hösten kommer använder man dem till leggings. När sen vintern kommer kan man bara ta en långärmad tröja under och klänningen kan användas som tunika. VIPS ! så har man ett plagg men med tre valmöjligheter. Gillar när det är praktiskt.
"Stina" singoallaklänning grön med vita klöver
Den här klänningen har jag gjort förut, men då var det med blå botten istället. Helt underbar modell. Finns i Wimsan Kids shopen från storlek 74 till 110

Resår i halsen och i ärmarna

Som synes är den utmärkt att hoppa i. Inget som finns i vägen utan det är full frihet

Exakt samma modell, men denna är till mig själv. Har gjort tre stycken till mig för garderoben ekade tomt
Den här har jag använt redan. Sval och skön är den
Här är nr tre. Den har jag också hunnit använda. Där är lite elastan i tyget, så den är väldigt skön på. Tyget har ett härligt fall och det rynkar inte, perfekt, det gillar jag

Ha det gott i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar