torsdag 11 augusti 2011

REA, REA, REA

Har en del plagg som skulle bli glada att få pryda något litet barn istället för att hänga på en galge hemma hos mig. Hittar ni något intressant så skickar ni iväg ett mail till mig så skickar jag tillbaka mail med info.
Det är bara dessa plaggen som jag har, jag syr inte upp något nytt till dessa priserna.
Pris och storlek står under varje plagg

Ett par i storlek 80
Sytt i jeanstrikå
Pris 50 :-
SÅLDA !


Tröjan är i 100 % bomulls interlock
Storlek 98
Pris 50 :-
Spökena är broderade på tröjan
SÅLD !


En annan variant på broderi
Storlek 116
Pris 50 :-
SÅLD !

Storlek 92
Knäppning på ena axeln
Tyget är i 100 % bomullsinterlock
Pris 75 :-
SÅLD !

T-shirt i 100 % bomullsinterlock
Storlek 80
Pris 50 :-
SÅLD !

T-shirt i 95 % bomull 5 % lycra
Storlek 80
Pris 50 :-

T-shirt samma som ovan
Storlek 80
Pris 50 :-

Lite mer tjejig t-shirt i samma sköna jersey med lite stretch i
Storlek 80
Pris 50 :-

T-shirt samma som ovan
Storlek 80
Pris 50 :-

Ännu en t-shirt i det sköna jerseytyget
Storlek 1 st 86 och en st 104
Pris 50 :- / styck

POSTENS PORTO TILLKOMMER

Det är först till kvarn som gäller !
Skicka ett mai på wimsanmari at gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar