måndag 8 augusti 2011

Lite info !

Är tillbaka i lägenheten efter 7 veckor i stugan. Alla symaskinerna är på plats ( nästan ) och jag är taggad till tusen att sy igen ( efter 3 dagars uppehåll ). Känns onekligen lite konstigt att vara hemma igen. Alla bekvämligheter såsom rinnande vatten och man kan duscha vilken tid man själv vill. Framförallt är det härligt att kunna gå på toa utan att behöva springa 50 meter till toan ( jobbigast när det regnar ).
Skulle dock aldrig för mitt liv kunna tänka mig att inte tillbringa sommaren i stugan. Det är en skön tillvaro där jag nästan sitter och syr i naturen, lätt att städa och man kan gå och bada precis när man själv vill ( har bara ca 100 meter ner till stranden ). Alla vänner som man träffar varje sommar och värmen från solen. Värmen är ju bäst för mig och min värk. Nu var det ju egentligen inte det jag skulle informera om, utan :

Nu är det dags att kolla i almenackan och bestämma datum för ett homeparty. Har några inbokade, men vill du ha chansen att ha en trevlig kväll med dina kompisar och en massa roliga och härliga barnkläder, så är det dags att boka det nu !

Hör av dig till mig via mailen wimsanmari @ gmail.com
VÄLKOMNA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar