måndag 6 juni 2011

Sommar för en helg

Ojdå, vilket sommarväder vi har haft, hela långa helgen. Här på västkusten har det varit 30 grader idag. Tur att det har blåst en del, för annars hade det nog varit alldeles för varmt.
Det har inte blivit mycket bloggat av mig. Jag har inte ens varit ute på facebokk eller knappt på internet eller datorn över huvudtaget. Har däremot njutit ett par dagar i våran lilla stuga.
Nu har jag dock redigerat några bilder på några kläder som jag har sytt, så här kommer de ...

En liten singoalla-tröja och ett par knickers.
Tröjan är ändrad till en mudd nertill efter kundens önskemål.
Glömde dock fotografera den ändringen

Blomapplikation på bröstet med samma tyg som på byxorna

Sovpåse i storlek 50-56 och en i storlek 62-68

Provdockan Ludvig som är 48 cm lång fick visa hur den ser ut när den är på

Omlott / kuvert ringning i halsen och muddar i ärmarna

Nu är det dags att slappa framför Projekt Runway
Ha det gott alla mina vänner !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar