onsdag 22 juni 2011

Äntligen har jag sparkat igång sömnaden i stugan

Precis som rubriken säger, så är jag igång. Igår, tisdag hann jag med att både klippa och sy ett antal plagg. Känns skönt !
Tänk att man kan få syabstinens ? känns ju nästan som att man är drogad på sömnad, men den drogen är ju inte skadlig för andra människor, som tur är ...

Bodysar med apor / lejon från JNY i jersey.
Älskar fortfarande detta tyg och mönster.
Kantat med brunt och små bruna muddar i den korta lilla ärmen.
Kuvert - öppning i halsen
Storlek 62, 68 och 74
En i gult och en i grönt i varje storlek
Pris: 129 :- / body  ( frakt tillkommer med 12 kr per body, ca )


Knäpps med 2 tryckknappar i grenen

Den här mössan är helt vändbar
En mössa är beställd, men den andra finns till salu 75 :-
Storleken är ca 44 cm i omfång 

Båda är mönstrade på ena sidan och bruna på andra sidan.
Tycker att det är kul att två likadana mössor kan se så olika ut, bara genom det mönstrade tyget.
Tyget är jersey med en skön stretch.

Finns intresse för att köpa något av dessa artiklar, så maila mig.
Adressen står till höger här på sidan under min logga.

Välkomna !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar