torsdag 9 juni 2011

Nu är det varmt ...

Fast, just idag har det regnat. Men igår, då var det väldigt varmt och kvavt här på västkusten.
Jag var tvungen att sy mig en skön overall i ledig stil som jag kan ha när det är väldigt varmt ute ...
Passar utmärkt att hoppa i när man ska gå till affären och man bara har bikini på sig. ( Gillar inte när folk går i badkläder och handlar. Ser så naket ut ... men det är ju vad jag tycker )
Jag ligger ju inte inne med så snygga ben, men det tar jag inget extra för ...
Overallen är jätteskön och sydd i ett trikåtyg med viscose i. Rynkar inte och faller fint

Min dotter ville oxå ha en overall, men hon ville ha långa ben
Tyget är ett gammalt påslakan, med andra ord miljövänligt ...

Idag har jag mest klippt ut en del och gått igenom min bikföring, då jag har hittat fel som jag var tvungen att rätta till. Tog en rejäl stund innan jag hittade felet dock. Så kan det vara att vara egenföretagare och ska göra allt själv. Men jag har lärt mig en del idag ...

Nu håller jag tummarna för att det ska vara fint väder i morgon då det är många som tar studenten.
ETT STORT GRATTIS TILL ALLA ER STUDENTER OCH LYCKA TILL !

1 kommentar: