lördag 4 december 2010

Lite filtar, nya tyger och annat smått och gott

Nalletyget är ett fleecetyg och bakstycket är interlock jersey
Storlek 75 x 75 cm
Denna blev kvar efter julmarknaderna.
Pris 150 :-

Ännu en broderad handduk
En handduk som är 50 x 70cm med broderad figur kostar 75 :-
Vill man ha ett namn upptill så kostar den 100 :-

Ännu en filt som blev kvar efter julmarknaderna
75 x 70 cm
Fleecetyg med "vovvar" och interlockjersey på baksidan
Pris 150 :-

Sen har det flyttat in lite mer nya tyger till mig. Alla tre kommer från Znok



Har massor av idéer till dessa tygerna oxå, men beställningarna måste bli klara först. Jag får nöja mig med att titta på dem och längta till att få klippa i dem.

En mössa i det jättefina uggletyget har jag hunnit med oxå. Det går lika fort att sy två som att sy bara en i taget.
Har massor utklippt som ska sys upp i nästa vecka, längtar redan till måndag då jag kan sätta mig vid symaskinerna igen.


3 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för ditt sms idag. Det värmde gott i själen efter all bojkottning av mina kläder. Men nu ligger jag plus 230 kr. Sämre än vad jag önskat men jag hoppas att jag får någon respons på bloggen sen i form av beställningar då jag delat ut JÄTTEmånga visitkort. Vad har du för erfarenhet av ökad beställningsmängd efter att ha stått på marknader och visat upp dig? Tar folk kort bara för att vara artiga eller hör de verkligen av sig?

    SvaraRadera
  2. Hej Marie. Nu är jag tillbaka i cyberrymden :D. Det var varit fullt ös här nu den senaste tiden och då måste ju något få stryka på foten och det fick bli bloggen. Jag har dock följt din blogg och sett allt som du haft för dig. Det verkar som om det går bra och jag är jätteglad för din skull. Det är du värd!

    Kram

    SvaraRadera
  3. JAG VILL HA UGGLETYGET!!! Jag önskar mig någonting i de! typ leggins? :)
    /Emma

    SvaraRadera