onsdag 29 december 2010

En ny variant till djungelbyxorna

Apan på tröjan har jag ju gjort innan, men denna gången är det inte velour i tröjan utan jersey och svarta muddar. Både byxor och tröja är i storlek 86. En beställd dress.
Bilderna är lite gula, men det var nog för att jag fotograferade på kvällen i dålig belysning.

Här är den nya varianten på tröjan. Denna gången blev det en giraff. Passar bra till djungelbyxorna tycker jag. Även denna dress är i storlek 86 och även den är beställd.

Närbild på giraffen. Jag brukar göra applikationerna i velour för det blir så fin effekt och om jag inte är helt ute och reser, så tror jag att barnet kommer att tycka om att klappa på den. Då får den ju gärna vara lite mjuk och go.

Ha en bra dag !

4 kommentarer:

  1. Hur SMÅ kläder gör du ?
    Min dotter har ju fått sin son i 33:e veckan och är ett litet pyre. Han är 45 cm lång och väger 2,5 kg.
    Igår hittade vi lite kläder i stl 38 som hon ska få prova idag.

    kram

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina set. Applikationerna är verkligen toppenfina. Hoppas att du får ett gott nytt år! Snart är det ju vår och Halmstad och då bara måste vi ses : D. Kram

    SvaraRadera
  3. Viken cool giraff :o) Superfint!!!

    SvaraRadera